Thursday, November 18, 2010

dah lama pegi baru nk update. pemalas.

EXAM WEEK
yg sgt disaster.
study mood yg cuma nk datang di saat akhir bikin aku nyaris gila
jadi malam nk exam
terpaksa study macam nk mati
-
-
-
-
-
-
-
-
-
T_T

10 dan 11 november adalah paper major
jadi rase mahu bertukar jadi otomen sbb marah kpd pembuat jadual
apesal tade gap hari????
-
-
-
-
-
-
-
-
-

malam 10 Nov tu suda jadi mcm zombi
stay up smpai 4pagi bru habes study.
pastu paper pagi pulak an
memang pokat.
lepas tu cuma ada 2jam untuk tido
-
-
-
-
-
-
-
tp malang sungguh nasib
mungkin kerana penangan nescafe yg terover dose
jadi mata tak mahu lelap
otak pulak terbayang2 teori2 pedagogi yg hndak dijawab besok
-
-
-
-
-
-
maka langsung xdpt tido

--TAHNIAH--
 *clap! clap!*
T_T





11 November 2010
11.00pagi

OKEH.
suda jawab pedagogi dengan mata yg merah + eyebag yg menggeleber

Alhamdulillah bole jawab.
nasib baik xblur
time kasey encek otak!

Jadi sebagai ganjaran kepada diri sendiri
kami telah membuat keputusan drastik utk pegi berkelah ke ULU BENDUL

yeay! yeay! 
*lompat2 keriangan sket!*


video
bace doa dulu sebelum bertolak

sangat riang smpai xalert pada cuaca.


suda naek bas
maka hujan pon turun selebat2nye

video

=="

kasihan kami
dah la naek bas yg sangat buruk
bocor sana sini
aircond sgt kuat

uhuk.
-sedih-
T_T



suda tiba di ulu bendul
hujan masih lebat
mungkin daulat pada emak ekin

video
mak ekin kate jangan pegi
melaka dah hujan
kami cuma gelak2 dan menganggap cume melaka yg hujan
bukan negeri sembilan
derhaka
nah hamek. padan muke kan.
mntak ampun mak ekinnnn~~~
huuuuu~~~


disebabkan belum solat zohor
maka singgah solat dulu kt surau sana
xdapat main air, dpt solat kt surau pun jd la



TAPI.....

 jeng. jeng. jeng.

lepas solat dah xhujan sgtlah!
wow! wow! wow!

tapi air terjun sgt deras
dan kami tak reti berenang
oh bukan kami
SAYA



=="

jadi kami ambil keputusan utk mandi di kolam renang di depan saje
  0.9m saje.
sangat 'dalam' bukan?
agagaggaaga

yeay puas hati yeay!
pna tgk org piknik pkai payung?
haha. 
pedulik!


sejuk!

wey org lalu2 kt jalanraya tu leh nmpak kte mandi ke?
=="
makan. main air. makan. main air.


oh ini die admin 
janah yg mcadangkan piknik ni
tapi die xmandi sbb suda tuka baju lepas solat tadi
olololoh~ 
cubaan memanjat tebing tak berjaya
T_T

sempat rakam iklan utk jajan corntos lagi
hoyeah!
video

apapun sgt gembiralah!
!^o^! 

sampai terlupa rupanya saya xtido sejak semalam
jadi bila balik ke maktab...


krohhhh~~~krohhh~~~~krohhh~~~~

2 comments:

suhail tahkim said...

haha mmg sape suh stadi last minit.
mmg pokat a nk tdo pon xpuas kot.
anyway hbesh da kan. tahniah2!
^_^v

~yaya-paranoia~ said...

teringin woh nk ade smangat bkobar2 mcm kamu.
tp suda cube pon xberjaye~
T_T