Wednesday, January 12, 2011

Scouting ::The Beginner.

SAYA PILIH PENGAKAP

yippi yaya yippi yippi yaya
saya pilih pengakap saja
siang jadi kenangan
malam jd impian
cintaku semakin mendalam



okeh.
hari ni suda blaja satu lagu yg amat somel.
apesal lagu pngakap bole ade nme aku?
somel sgt tahu?
sape cipte lagu neh?
meh2 nk salam goncang kuat2.
gyahaha

Lpas tu ade wakil dr ibu pjabat dtg
uruskn tmpahan uniform ktorg
wah. 
xtau pulak aku uniform pngakap ade topi semat mcm ni

I
I
I
I
V

tetibe feeling tentera udara pulak.
pdahal aku cekgu kot.
haha.



da tmpah bju saiz xs
jadi kena abaikan usaha mnaikkan berat badan utk beberapa tahun ni.
=="



p/s: first impression: scouting is quite fun! :D

1 comment:

adilah md shah said...

hehe.. kunujungan pagi hari... follow blog ko yg ni.. nk ganti yg lame punye link