Thursday, March 24, 2011

cite PBS da basi. tp aku nk hapdet gak. tak kira!!!

PBS paling bermakna sepanjang hidup.
SK TANJUNG GAHAI 
^__^


sekarang bila tengok balik gamba2. sgt rindu okeh.



 sekolah pedalaman yang kecik.
tapi saaangat cantek!


tengok. cantek kan langit?
^_^



budak2 sgt aktif. 
tiap2 petang ajak ktorg beriadah.
tp korg xtau ke ckgu korg ni pemalas tahap obesiti? =="


perlu ke pose cam pengantin baru?
gyahahaha geli.



leh wat photoshoot hari2.
haha candid ni lawak.  tengok muke seko2. agaga.



 budak2 sini prefer bsukan xpkai slipa.
siyez tringt zaman muda2!
zmn skang budak2 da maju. kasut tanak branded sume.
stok kaki tanak masuk cacing je sume.
tak menikmati hidup, tahu?

budak2 sini sgt laen.
kao xyah pikir susah2 nk bli hadiah ape kt diorg.
diorg yg hari2 bg kao biskut, jajan.
nice an?
kalo skola bandar ni, dialog mcm ni da biase sgt dengar:

cikgu: ok sape yg dpt jawab cikgu bagi singgit.
murid: alah cikgu, saya bawak RM10 hari ni!

=="
ok fine.



aku bagi ketas conteng buruk ni je.
diorg bawak sepanjang masa.
bile jumpe aku je, diorg tunjuk sambil senyum2.
terharu okeh!
=')


kat sini aku takyah risau pakai spek 24 jam pon.
pakai la selekeh mcm mane, diorg tetap cakap "cikgu cantik lah!"

xcaye?




see?

ok.
muntah la kalo da xtahan sgt.
gyahahaha.




ni cikgu pj yang ktorg interview utk dptkan maklumat.
hensem? bole la.
yang pelik,
ade budak2 yg beria2 kenenkan aku kt die ni.
aku xtau ape yg diorg ckp kt cikgu ni.
smpai cikgu ni nmpak sgt malu2 bile nmpak aku.
bile aku tnye budak2 tu diorg ckp ape, diorg senyum2 ckp, "ade la. ade la"


hey budak2. 
ini laki org okeh.
=="

 kt sini gak aku ade peminat fanatik.
budak ni halisha name die.
pagi2 da tercongok dpn umah warden, nk salam aku.
tgh2 belajau dlm kelas die bole kluar nk salam + peluk aku
baru skali aku aku ajar die ms prep, die da mntak aku jd mak angkat die! 
=="
hari2 die akan tanye jawapan aku, bole ke tak jadi mak angkat die.
n jawapan aku tiap2 kali adalah:

"errr..nanti cikgu pk."

smpai balik pon tu gak jawapan aku. sori ye halisha.



ok. bole menyamar jd anak kandung aku ni.
mate same okeh.
>_<
walaupun skola pedalaman
n budak2 dok asrama,
tapi budak2 sini sgt comel okeh.
geram nk cubit2 pipi sorg2!




walaupun sgt penat seminggu kat skolah ni sbb jadual n aktiviti yg sgt pack dr pagi smpai malam, tapi jauh di sudut hati ni, mmg da jatuh sayang sgt2 dah.
insyaAllah kalo ade kesempatan aku nk sgt dtg lagi sana.


 
cikgu rindu korang semua.



1 comment:

Anonymous said...

nice! <3