Sunday, March 27, 2011

strategi comel mengelakkan tidur dalam kelas.

semalam aku tak tido langsung siapkan esaimen ni.
memang puas hati, buat tebal2, isi padat, nak hanta kt lec bkenaan.
tibe2 time nk anta, call die, die soh anta BESOK je???
urgh. tekanan.

jadi akibat tidak tidur + efek nescafe yg overdose
aku pegi gak kelas dengan eyebag yang menggeleber 
(mungkin bole simpan syiling dlm eyebag ni)
mata yang pedih
dan pinggang yang sakit2 akibat mngadap laptop tlalu lama.

langsung xdapat fokus pada p&p
asek tmenung rindukan tilam dan bantal kat bilik
nak tido dlm kelas xberani

maka demi mengelakkan terlelap
aku sempat la menghasilkan beberapa karya


kate dah. aku memang budak baik. an?



pastu an tetibe teringat cite merong mahawangsa.
mood jiwang. ewah.
pastu an masa english class, membe2 aku present pasal analisis novel The Lottery.
cite ni nonsense sgt.
ade ke suke2 hati nk rejam orang, atas alasan nk elak bala kt kampung tu.
apela. kutuk sgt org melayu suka pcaya cite2 tahyul.
org putih pon same.
tradisi konon. kejam tahu?
eh. emo.


pastu masa kuliah anatomi plan ngn sorg kwn nk balik BP sama2.
gile rase lame sgt aku xbalik
huuu. homesick.
T_T


masa da nak hujung2 kuliah anatomi ni la aku dpt tau yg lec suh anta esaimen tu besok je.
huh.
darah tinggi naik mendadak lalu cepat2 lukis bende alah ni. 
puas hati.


OK.
NK QADA' TIDO DENGAN BAHAGIA.
TATA!~

^o^


4 comments:

suhail tahkim said...

comel gila!

adilah md shah said...

kartunis heheh :P

Anonymous said...

*like*
cute!
<3

MIZ's N said...

yaye, pe kate ko jadi cekgu pendidikan seni skali ye~ haha bleh ajak murid2 ko wat komik maybe???