Wednesday, April 20, 2011

family first! ^O^

anyonghaseyo!
^o^
hohoi lamenye tak hupdate!
 
nak kate byk keje, mcm da byk esaimen yg da hanta.
smpat je kalo nk tgk muvi tiap2 hari
jadual tido ptg pon da makin tjaga skang.haha.
agak mmg kna time2 byk keje bru idea nk menghupdate pon sebok nk melimpah kot.
siot.


weh2 nk tanye.
blog aku yg merepek ni
blog yg xramai polower ni
blog yg cincai boncai ni
ade org bace ke?
terharulah!
=')

ade sorg adik comel ni
pm aku kat fb. mntak aku hupdate blog sbb rindu nk bace.
eh.
nak nanges bole?
haha over.
=p


okeh. hari ni nak buat karangan bertajuk Keluarga Saya.
korang mesti pnah buat karangan ni an mase mude2 dulu?
xpenah?
tipu dose mati sekse masuk neraka.
xtipu?
ok ok. mebi korg pilih karangan bertajuk Pengembaraan Ke Alam Fantasi kot.


wateve. wateve.


KELUARGA SAYA

Aku saye dilahirkan dalam sebuah keluarga kecil yang serba sederhana. 
Adik beradik? Ramai. tapi yang paling sayang sorang je la.
ok tipu.
adik beradik 2 orang sahaje.
dan nak taknak mmg kena sayang la abang yang sorang tu. haha.
yep. saye anak bongsu.

"anak perempuan sorang, bongsu pulak tu. mesti manje an an an."

ade la dekat ratus2 gak org yg ckp mcm tu.
ape kt dahi aku ni ade cop BUDAK MANJE ke? 




=="
tapi memang pon kot. hehe.
sebab tu perangai pon xbape nk dewasa sgt even umo da 22.
ah dulik dulik.


kadang2 org ingat adk beradik aku ade 4org.
hoh mane tah datang lg 2.




oh ni ke?


tgh tu mak ayah aku kot.
=="

nampak mude ke? agak sbb diorg kawen muda kot.
mak aku pna cakap hari tu:
"mak dulu masa umo cam adik ni da branakkan abg kao da dik,"
hah. tu ayat hint soh aku kawen cepat tu.
ngueh.ngueh.ngueh.
dah. jangan harap yaya.


hah. yang ni baru betul hencek habang.
die ni cekgu fizik.
sape ade anak2 ke, adik2 ke yg nk tusyen fzik ke addmath ke ape2 subjek a.
skolah rndah atau skola mnengah
bole a tusyen ngn die ni.
sape bminat bole pm aku eh. 
haha sempat promot.
=p

 ni la satu2nye umat yg bername adik beradik yg aku ade.
rapat ke?
hush. try a stalk umah aku shari.
bingit tak bingit tlinge dgr ktorang bperang.
haha.
  
punye la beza kitorg dua org ni.
aku bio dia fizik
aku boros dia jimat 
aku malas die rajin
aku kurus die gemuk. haha. 
dua alam sungguh kan dr. rozmey? 
tak kisah la macam mane pon.
aku dengan segala hormatnye mengecop sendiri fmily aku sbgai family paling bahagia!
jeles tak? jeles x?
pegi la cop family masing2 cepat!
hargai mereka selagi masih ada.



ok geng. 
karangan aku dah xjadi karangan ni.
'saya' pon da btukar mjadi 'aku' dengan sesuka hatinye.
gyahaha


dah. 
moh tido mimpi balik kampung makan lauk pauk masakan emak.
gud nite kawang-kawang!
tengs for reading this entry!
^o^

  

No comments: